9 Ocak 2015 Cuma

Bir Kalıp İki Ürün




 Bu  kalıbı aslında ilk gördüğümde beğenmiştim ama  o anda yapamadığım için unutmuştum, Sağolsun  "DİKTİM GİYDİM" Bloğunun sahibinin kalıbın çok güzel olduğunu söylemesiyle , hemen gündeme getirip kalıbı çıkardım ve uzun zamandır dikmek istediğim , projelere başladım.  Önce kalıbı uzatarak bu tuniği diktim. Kendisine çok teşekkür ediyorum gerçekten kalıp çok güzelmiş. Ben de çok beğendim ve tavsiye ediyorum arkadaşlar.  



 Güzel kalıbı bulunca , bir de sweat shirt gibi bir şey dikmek istedim. Aslında
bu payetli dantel görünümündeki kumaşı yaz bitiminde belki abiye gibi birşey dikerim diye almıştım. Şimdi abiyeyle alakası olmayan bambaşka bir şey oldu , Ben çok sevdim :) ( Pullu olsun 5 fazla olsun )  


"Kalıbı tuttum" dedim ya, bir çok şey bundan faydalanarak dikileceğe benziyor.


Kardan dolayı 3 gün tatildeydik, Ben çok hasta bir şekilde geçirdim bu tatili iyiki hastalık tatile denk geldi. malum 8. bınıfların TEOG sınavından dolayı  bir saat bile bizim için çok değerli.  Astım hastalığı ile ilk kez tanıştım, öksürük öksürük geçmek bilmiyor. Çok şükür halsizlik geçti ancak hala öksürüyorum, inşAllah çabuk atlatırım diyorum. 

Bu arada kendime diktiklerim veya yaptığım işler için etiket yaptırdım, arkadaşlarıma ettiğim hediyelerde markam olsun istedim onunla ilgili bir postum da olacak. 

Ayrıca  Dikiş makinem için bir masa yaptırıyorum, pinterestte gördüğüm bir modelden esinlendim, çizdik ve eşim de sağolsun yaptırıyor. kapakları kapanınca bütün döküntüyü içine alan  sadece bir dolap şeklinde görünen bir şey inşallah sonuç beklediğimiz gibi çıkar. Onu da gelir gelmez sizlerle paylaşacağım. :)

Hoşça kalın. sevgiler :)

25 yorum:

  1. İlknur hanım iki parça da çok güzel olmuş. Hele abiye için kullanacağınız kumaştan spor bir parça oluşturma fikri süper olmuş. Ellerinize sağlıklar olsun.İyi günlerde giyin. Hayrettir ki ben bu burda dergisini almamışım. Hemen bulmam lazım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Funda Hanim. begenileriniz benim icin cok degerli. Sevgiler. :)

      Sil
  2. Begendigine sevindim cok tesekkurler.:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun İlknur,iyi günlerde giy çok şık olmuşlar,etiketlerini de çok merak ettim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum canim .:) etiketler bugun aksamustu elime gecti . Yakinda yayinlayacagim. :) sevgiler benden :)

      Sil
  4. Ben sweatshirt e bayıldım çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin Ilknur. Begenmene sevindim cok tesekkurler :) sevgiler .:)

      Sil
  5. Harika olmuş İknur Hanım ellerinize sağlık ayrıca kalıp güzel ama onu böyle güzel bir şekilde dikmek daha önemli :)) tekrar ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum. Begendiginize cok sevindim. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Öncelikle geçmiş olsun.(payetli bluzda çok güzel olmuş elinize sağlık,etiket benimde aklımda (nerede yaptırabilirim)sevgiler♡♡♡

    YanıtlaSil
  7. Cok geçmis olsun Ilknur, sweat'e bayildim ama oyle boyle degil, ellerine saglik, iyi gunlerde giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten? Begendiginize cok cok sevindim. Cok tesekkurler. Sevgiler. :)

      Sil
  8. 1. Dolabı çok merak ettim
    2. Astım çok sıkıntılı bir hastalık oğlumda da var ve alerjik rabbim beterinden korusun artık artık ne diyeyim çok geçmiş olsun inşallah bir an önce atlatırsın.
    3. Etiket fikri benim de uzun zamandır aklımda sen yayınlada bakalım nereden kaça yaptırmışsın öğreneyim ;))
    4. Tuniğe de bluza da bayıldım ben çok severim zaten pullu şeyleri ellerine sağlık güzel günlerde kullan
    5. Madde madde yazdım kusura bakma hızımı alamadım sevgiler ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ya. Hizini alama zaten. :) Dolap yayini,evebir gelsin olacak. Astimla tanistim. Insallah daha ilerlemez. Oglusuna da cok gecmisolsun. Etiketleri bugun yayinlarim belki. Orada detaylar olacak. Ayrica begenmene sevindim. Tesekkur ediyorum :) .

      Sil
  9. Çok güzel olmuş. Tuniğin dikişleri çok muntazam olmuş (ben çok dikkat ederim..:) ) ama özellikle beyaza bayıldım.Hangi kalıp bu İlknur'cum? Bir de bayazın kumaşının cinsi nedir? Düz olan yerin? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Ozge. Dikerken desenin desene denk gelmesine ozen gosterdim. Bu detayi atlamamissin. :) Kumasa gelince esofman kumasi gibi kalin penye gibi bir kumas , esnek. Sevgiler . :)

      Sil
  10. sonraki yazınız merakla bekleniyor haberiniz olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, Sizi yenii keşfettim, takipteyim. sevgiler :)

      Sil
  11. Kalıp güzelmiş gerçekten. Elbise de svetşört çok güzel. Ama svetşörtün o afili kumaşı kalbimden vurdu beni, spor ve şıklık bir arada! Güle güle giyinin İlknur Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Begüm, beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler sevgiler. :)

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun. Yüce Rabbim Şifanızı versin inşallah. Her iki parçada çok kullanışlı Çok şık olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Size de çok yakışmış. Güle güle kullanın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun şimdi çokşükür iyiyim. Çok çok teşekkürler Şebnem Hanım, sevgiler :)

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun. Hemde çok.
    TEOG demeyin valla demeyin. Şurda hobilerin arasında TEOG sözcüğü içimi ürpertti. 7. sınıfta okuyan çocuğu olan sistem kurbanı bir anneyim. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...