3 Nisan 2014 Perşembe

DANTEL KOLLU ELBİSE SLEEVE LACE DRESS

Hepinize sevgiler,
Bugün oturdum yine bir elbise diktim. Aslında tam anlamıyla bitmedi ama ben yayınlamak istedim. Aslında sırada dikim aşamasında, iki  hatta üç parça var ama ben cumartesi günü arkadaşlarla oturmada giymek için , uzun zamandır tasarladığım ama bir türlü başına geçemediğim bu elbiseyi dikmek istedim. Daha tam anlamıyla bitmedi derken, dergide olan fotoğraftaki çiçek türünde payetli motif gibi bir şey bulabilirsem bel kısmına da onu da ekleyeceğim.


 Elbisenin boyunu dergidekinden  biraz
uzun tuttum. bu boyda bir elbisem yoktu, iyi oldu. ;) Elbisenin kumaşı elastik kalın penye gibi tok güzel bir kumaş.  Fermuar dikmedim çünkü elastik olduğu için hiç gerek olmadı o yüzden dikmek çok kolay oldu diyebilirim. Astara da gerek olmadı çünkü kumaşın içi kendinden astarlı saten gibi bir dokuya sahip. Siyah olduğu için dışarı çekimi daha iyi olacaktı ancak ben yine dayanamadım evde fotoğrafladım.
Bunlarda yakından iki fotoğraf ama 
 model;  Burda 2013 - 11 den 128 nolu elbise .
Şimdilik hoşçakalın, hepinize sevgiler.

23 yorum:

  1. Çok havalı olmuş canım güle güle giy.Bu kalıp benim de dikkatimi çekmişti.Denesem mi ne yapsam?::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım,:) dikimi oldukça kolay oldu. Kalıp biraz büyük cikiyor gibi, belki de elastik bir kumaş seçtiğim icindir. Tavsiye ederim.

      Sil
  2. Bende bu kalıptan dikmiştim, harika olmuş canım ya.Ben kolları payetli bir tane daha dikmek istiyorum, ayrıca çok yakışmış , süpersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet seninkini de çok beğenmiştim, bi tane daha dik bence de. Beğendiğini çok sevindim. :) öpüyorum.(

      Sil
  3. Merhaba çok şık bir elbise güle güle giyinin, bu arada takipteyim.bende beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de sizi takip ediyor olmalıyım, bir kontrol edeyim sevgiler.):)

      Sil
  4. Çok şık olmuş ve sizede çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  5. Şekerim müthiş olmuş💜💟💞💋💋

    YanıtlaSil
  6. Şekerim harika gözüküyor💋💋

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş ellerine sağlık canım..dantelin zerafetide bir başka oluyor...

    YanıtlaSil
  8. İnanılmaz zarif bir model olmuş. Bu kalıptan bende bir elbise dikmiştim,seviyorum bu modeli :) Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonuçtan ben de çok memnun kaldım.Çok teşekkür ediyorum. Beğendiğinize sevindim. :)

      Sil
  9. Çok beğendim ayakkabılar ise harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkürler. Ayakkabı bambi den.

      Sil
  10. işte dikecegim tulumun üstünü buldum :))
    çok hoşşşş olmuş İlknur .

    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. Elbiseye bayıldım zaten siyah ve dantel hastasıyımdır belki biliyorsun... İyi günlerde giy canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canim., Ben de senin dantel. Etegine bayiliyorum. Begendigine sevindim, tesekkur ediuorum.: )

      Sil
  12. İlknur hm hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık, iyi günlerde güle güle giyiniz.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...