12 Mart 2014 Çarşamba

CEKETİM BAHARA HAZIR!... /My jacket is ready to spring!... :)

Herkese bol bol selamlar.  :)  Sonunda bir önceki yayınımda buradaki bahsettiğim ceketimi bitirdim.' Havalar güzell ' diye diye  benimde içimde çiçekler açmış ve soluğu kumaşçıda almıştım.  Bu  pamuklu kumaşın ' çiçekli deseni giyer miyim giymez miyim?' diye epey bir düşündükten sonra aldım ve işte sonuç.  :) Ne yalan söyleyim ben çok beğendim. iyiki bu kumaşı almışım. Beyaz ya da pudra renkle de kombinleyebilirim.




 Kumaşı aldım, diktim gel gelelim şimdi de yeniden kar yağmaya ve havalar acayip derecede soğumaya başladı. Kayseri buz gibi. Yani anlayacağınız bu ceketi giymek için benim biraz beklemem lazım.Eee ne diyelim ' Hayırlısı olsun.' 






Bir önceki yayınımda diktiğimden bahsettiğim leopar desenli şifon  gömlek beni bayağı yordu. Bir daha şifon dikmeye kalkışırsam çok sade bir model denerim.   O da bitmek üzere, biter bitmez yayınlayacağım. 
 Bu arada  kesimini daha önce yaptığım , bir bluz da anneme diktim. Kumaşın desenini birlikte beğenmiştik. Çelik örme orta kalınlıkta bir kumaş. Bakalım beğenecek misiniz? :)


İşte böyle arkadaşlar, hepinize  sevgiler, hoşça kalın.  :)

8 yorum:

  1. Her ikisi de şahane olmuş gerçekten.Annenizde sizde güle güle giyin

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar her ikisi de. Desenler tam benlik. Ellerinize sağlık. Bloğunuzu yeni keşfettim. Sizde keşfedeceğim çok şey var gibi görünüyor. Şimdi gezmeye başlıyorum. Bu arada yorumunuz için teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem. Çok sevindim. Sevgiler. :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ikisinde ellerine sağlık özellikle ceketin kumaşına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. ikiside çok güzel eline sağlık..ceket kumaşıda çok hoş...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...