29 Temmuz 2015 Çarşamba

LİMON SARISI PENYE TUNİK


Herkese merhabalar! :)

Elimde olan yaklaşık 1 metrelik penye  kumaş, tam da bu sıcak havalara uygun bir tunik olur diye düşündüm ve tunik dikmeye kara verdim. 







 Kesim yaparken buradaki kelebek desenli şifon gömleğimi  kumaşın üzerine koyarak pratik kesiverdim. oldukça kolay oldu. 




  Hamile tuniği olacağından önde yaklaşık 2 cm ( kumaş katında ) fazlalık vererek  kestim. tabiki boyunu da kısa değil tam tersine birazcık arkadan uzun ve hafif oval kestim ki giyildiğinde ön yukarı çıkmasın diye.



 Yakayı içine kıvırarak diktim. 
Kol ağzı ve etekk ucunu ise çift iğne ile diktim.







20. haftadayız ve çok şükür artık iyiden iyiye kendimi daha iyi hissediyorum. İnşallah bebeğim de iyidir. Ufak tefek sorunlarımız var ama inşallah hepsi geçer ve bebeğim sağlıkla dünyaya gelir ve büyür. Tüm hamilelere sağlık diliyorum ve şimdilik hoşçakalın diyorum. :)

Tunik : Ben diktim
Hamile Pantolon: DeFacto
Ayakkabı : Adidas

20 yorum:

  1. güle güle giy güzell anne ..detayları için teşekkürler :)hazır giysilerimden bir tanede ben deneyeceğim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu faydalı olabilmek, çok teşekkürler güzel sözlere Aysel Melike sevgiler :)

      Sil
  2. Maşallah diyeyim öncelikle, Allah kazasız, rahatça, sağlıklı bir şekilde elinize almak nasip etsin bebeğinizi. şu sıcakları da atlatınca bir şeycik kalmaz :) Bluz çok hoş görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin güzel dilekleriniz için. çok teşekkürler Nurten Hanım sevgiler yolluyorum. :)

      Sil
  3. Maşallah tekrar iyi hissetmenize çok sevindim. Allah hayırlısıyla kucağınıza da almayı nasip etsin inşallah. Tunuğin rengine bayıldım. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Funda Hanım. Güzel dualarınıza amiiin diyorum ve kocaman sevgiler yolluyorum. :)

      Sil
  4. Ohhh sonunda sahalara döndün ellerine sağlık çok şık olmuş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aycancım, evet çok şükür inşallah sorunsuz böyle devam ederim. :) öpüyorum. :)

      Sil
  5. Çok güzel dikmişsiniz. Herşey iyi görünüyor maşallah. Sağlıklı günlerle hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Çok şükür iyi sayılır. sevgiler.

      Sil
  6. Maşallah İlknurcum çok hoş görünüyorsun,sarı ve beyaza da bayıldım,çok yakışmış,çok beğendim :) bebeğe ve sana sağlık diliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ediyorum, sevgili arkadaşım. İnşallah Bu dileklere bu dönem çok ihtiyacım var. sevgiler

      Sil
  7. Cok hos olmus gercekten. Detaya bayildim. Elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Burçin, Faydalı olmak çok güzel bir duygu. Sevgiler

      Sil
  8. ah canım yaaaa daha yeni duyuyorum, ne güzel bir haber bu böyle :) Allah tamamına erdirsin sağlıkla kucağınıza alırsınız İnşAllah. Tuniğin de yine her zaman ki gibi çok güzel olmuş, ellerine sağlık. :))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Handecim. Evet aslında çok güzel bir haber ancak sıkıntılar bir türlü bitmiyor kuzum. bu dönem duaya çok ihtiyacım var. Sevgiler selamlar caınm.

      Sil
  9. Çok tatlı bir hamile tunigi olmuş sanada çook yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekür ediyorum Sevgili Berry sevgilr :)

      Sil
  10. Ellerinize sağlık ilknur hanım çok güzel olmuş. Sağlıkla bebeginizi kucağınıza alırsınız inşallah. Hayırlı evlat nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Hatice hanım. İnşallah Dualarınız içinÇok teşekkürler. Ayrıca beğenmenize sevindim. Sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...