11 Aralık 2014 Perşembe

Vizon Güderi Eteğim. DIY



Güderi vizon rengindeki  bu  eteğin modeli , pinterestten. Aramalarıma rağmen bir türlü resmini bulamadım. bulur bulmaz ekleyeceğim.

Pratik kesim bir etek. ilk gördüğümde , "dikmeliyim"  dediğim eteği...
dikmek aslında hiç de görandüğü kadar kolay olmadı. Biraz kafa yorduktan sonra sonunda dikebildim. Acemiliğim çıktıya aslında kolaymış diyorum şimdi.
  

Salaş bir model olduğu için, bu körüklü çizmelerimle kombinledim. tabi başka birçok şekilde kombinlenebilir. :)



Oldum olası böyle asimetrik kıyafetler beni cezbetmiştir, bir de modelin sıradanlıktan çıkmış oluşu heralde ilgimi çekti. 
Dikiş dikebilmeyi birazcıkta olsa becerebilmenin zevki öyle büyük ki. Her yerde bulamayacağın , canının istediği her türlü şeyi dikip , " bunu ben diktim" edasıyla salınmak harika bir duygu,  :))



Yanda, dikiş olan tarafta bir yırmaç oluşuyor yırtmaçlı tarafın görünüşü böyle.


Kumaş güderi olduğu için , eteğini bastırmaya gerek kalmadı. direk kesip öylece bıraktım. 
yaparken çoğu yerini göz kararıyla giyerek üzerimde iğne yardımıyla işaretleyerek diktim. 



Dikmesi  ne kadar kolay görünüyor değil mi?   


Yukarıdaki dikişi diktikten sonra üst üste olan üçgen  kumaşların arasına belden itibaren gizli fermuar geçiriyorsunuz. beline  aşağıda görüldüğü gibi pervaz geçtim ve astarı da ayarlayıp diktikten sonra eteğimiz giyilmeye hazır hale geldi.


İşte böyle arkadaşlar hepinize kocaman kucak dolusu sevgiler yolluyorum, ve fotoğraflanmayı bekleyen diğer projelerimle görüşmek dileğiyle diyorum  :))




Fotoğrafı uldum sonunda bugün ekledim :)



40 yorum:

  1. Elinize sağlık ilknur hanım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç ama bir o kadar da güzel bir model. Güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  3. eteğini ve bütünde kombinini çok beğendim İlknur cum, hem rengi hem dokusu asil ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, beğenmen çok güzel. :)

      Sil
  4. Bu kumaştan tam da böyle bir model olurmuş zaten. Çok şık ve asil bir görüntü. Kimbin de süper ellerine sağlık güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Aycancım, benim de bu kumaştan aklıma başka bişey gelmedi. belki , yine salaş bir yelek olabilirdi heralde, beğendiğine sevindim. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Güderi çok hoş bir kumaşmış, kumaşçıya gidince soracağım :)) Etek de çok güzel olmuş, yakışmış, iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben böyle biliyorum adini , bir de değilmiş. :)) çok teşekkürler sevgilerr :)

      Sil
  6. Çok güzel bir model olmuş. Sanırım pens yok. Süper pratik dikiş olmuş Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen pens yok, ikiye katladığımız bir dikdörtgen üzerinde işlemler yapılıyor, bir dikiş ,dikiş arası fermuar ve köşelerden uygun şekilde kesme işlemi.Bu kadar. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Elinize sağlık bastırmaya ve overloğa gerek duyulmayan kumaşları bende seviyorum güle güle giyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrı bir pratiklik sağlıyor, çok teşekkürler. :)

      Sil
  8. kumaşına da modeline de bayıldım.Bazı modeller bazı kumaşlara gitmiyor.Harika olmuş.İyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık,instagramda görüp çok beğenmiştim.Gerçekten farklı bir parça olmuş,iyi ki dikiş dikebiliyoruz..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyiki dikebiliyoruz. çok teşekkür ediyorum. Sevgiler. :)

      Sil
  10. Çok güzel görünüyor Ilknur hanım iyi günlerde kullanın.. Bende severim asimetrik etekleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler nurten hanım sevgiler :)

      Sil
  11. güderi kumaşı çok beğeiyorum. Etek de çok hoş olmuş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, hemen geliyorum. :)

      Sil
  12. Merhaba etek çok değişik ve hoş olmuş ellerinize sağlık :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Selam :) Blog keşif etkinliğinden geldim. Takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemen geliyorum. :) sevgiler. :)

      Sil
  14. Merhaba ,iyi günlerde giy çok çok beğendim ,kumaşın tarzına da çok uymuş,ellerine sağlık.Benim de ne yapsam diye düşündüğüm bu tarz kumaşım var ,belki ben de yaparım :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , Beğendiğine sevindim., Bence hemen bir tane dik, senin tarzına uygun. Sevgiler :)

      Sil
    2. Sevgili İlknur ,dikeceğim zaman bira daha ayrıntı isteyeceğim,tam anlayamadım çünkü :)))

      Sil
  15. Cok cok begendimm. Bayildim hatta. :)
    Blog kesif etkinliginde rastladim blogunuza. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,Gülşah hanım, sevgiler hemen geliyorum.

      Sil
  16. Çok harika bir fikir. Çok teşekkürler bu paylaşım için:D Çok beğendim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ne mutlu o zaman, sevgiler :)

      Sil
  17. Çok teşekkürler geliyorum. :)

    YanıtlaSil
  18. Bayılıyorum bu tarz salaş kıyafetlere çok rahat oluyor buna benzer bir model son burdalardan birinde vardı hatta diksem mi diye düşünmüştüm ama senin üzerinde görünce kesin dikmeye karar verdim benim de böyle güzel bir kaç parça güderi kumaşım var yakınlarda benim üzerimde de görürsen sakın şaşırma e mi İlknurcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikersen çok da mutlu ve memnun olurum, amacım ilham olmak, Bloğumu ,nasıl ben faydalanıyorsam öyle de faydalı olmayı istideğim için kurdum. O yüzden senin üzerinde görmek beni ayrı mutlu eder. Sevgilerimi yolluyorum Öpüyorum. :)

      Sil
  19. Çok değişik ve güzel bir çalışma ellerinize sağlık, güderi ve asimetrik oluşu çok cezbedici gerçekten;) elinize sağlık. Kalıbını bilmeden yapmak ayrı bir hüner, kalıpsız çalışmak kolay olmuyor gerçekten;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğendiğinize çok sevindim. :) sevgiler. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...