24 Temmuz 2014 Perşembe

Çizgili maksi elbise- Lined Maxi Dress


Çizgili çok hafif ve dökümlü bir kumaşı olan elbisemle sizlerleyim.  :) Elbisenin  kalıbı için
eski ama sevdiğim bir elbisemi kullandım. Fotoğrafta belli olmamış ama çizgilerin arasında pembe çizgiler de var.
Elbisenin askı olan tarafını iki kat şeker tül kumaş kullanarak yaptım. Aslında önce kendi kumaşından yaptım ancak çok dar oldu hiç esnemedi ben de böyle yapmak zorunda kaldım. :)  Asıl modelde de tül kullanılmıştı, demek esnemesi için kullanılmış.  
Askıları omuzdan biraz daha toplamam gerekiyor, biraz uzun olmuşlar galiba.  :)  Neyse bir ara el atayım da hem yaka da biraz toplanmış olur. 
Neyse arkadaşlar bu günlük bu kadar. İşte böyle deneye deneye en sonunda üzerime göre olduruyorum diktiklerimi.
 Başkasına dikebilmek gerçekten büyük maharet ve tecrübe istiyor bence, sizce de öyle değil mi?  :)
Hepinize kocaman sevgiler yolluyorum ve kaçıyorum.  Byeees 




10 yorum:

  1. Cok zarif, size cok yakismis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meri Hanımcım, bakmasını bilen gözlerin güzelliğini de yok saymayalım. Sevgiler ;)

      Sil
  2. Çok şık olmuş ellerine sağlık. Sanada çok yakışmış güzel günlerde kullan :)))

    YanıtlaSil
  3. Başkasına da mükemmel dikeceğine eminim arkadaşım , çok güzel olmuş , emeğine sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim, benim: ) . Simdilik sadece anneme dikebiliyorum, baskasina dikmeye henuz cesaretim yok. Ama. Senin oyle gormen beni sevindirdi doğrusu . :) telrar tesekkurler.:)

      Sil
  4. Çok hoş, çok zarif olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...