24 Haziran 2014 Salı

Mint yeşili gömlek - Mint green shirt





Merhabalar!   :)
Bu gün de yakın bi zamanda diktiğim mint yeşili gömlekle buradayım, bugün fotoğraflar fotoğraflamaz hemen sizlerle paylaşmak istedim.   Kalıbı buradaki etkinlik gömleğimin kalıbıyla aynı.
Sadece önündeki piliyi vermek için pili genişliği kadar fazlalık verdim, ayrıca  bedeni keserken , aşağı doğru açarak ve arkayı öne göre daha uzun  kestim.
Ayrıca yakayı biraz daha açtım ve kolları da oldukça kısa kestim. 

Uygun renk kolyeyle de kombinleyince güzel oldu sanki.  :)






İşte bu kadar hoşça ve mutlu kalınn..  :)

6 yorum:

  1. Rengi çok güzel bir bluz. Kombinde harika :)) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi benimde çok hoşuma gidiyor , çok teşekkürler Aycan. :)

      Sil
  2. rengi çok güzelmiş pantolonla uyumu da harika, eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Öndeki pili detayı çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yavaş yavaş düz gömleklere böyle böyle hareket katmaya başlıyorum. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...