21 Mayıs 2014 Çarşamba

Mersin Gezimizden Fotoğraflar ve Diktiğim Kelebek Desenli Şifon Gömleğim


 Kayseri'ye yakın olduğu için tercih ettiğimiz ve 2 günlük kısa tatilimizi değerlendirmek için çıktığımız
Mersin gezimiz çok şükür kazasız ve çok güzel geçti. hele bir de kafa dengi arkadaşlarımızla iki aile gittiğimiz için daha da eğlenceli geçti.

Erdemli yakınlarında kahvaltı ettiğimiz yer.



 Limon ağacı, daha önce hiç görmemiştim yani bu kadar yakından.  ;)


 Kız kalesinden şehre bakış.


 Kız Kalesinin içi



 Kral kalesinden Kız Kalesine bakış , eşimle.




 Kız Kalesinin içi


 Kız Kalesi
Deniz o kadar güzeldiki bu ayda bile girebildik, en çok da çoçuklara yaradı. Doya doya suyla oynadılar. :)


Aile fotomuz.  :)




 Marina

Kalenin içi 



Silifke Göksu Nehri.  O kadar güzel bir yermiş ki anlatamam, çok yeşil ve oldukça ağaçlık çok çok güzel bir yer çok beğendim Silifke'yi. :)




 Burası da Ürgüp Kalesi.  Kayseri'ye dönüşte Ürgüp'te de kısa bir gezi yaptık.


Gördüğünüz gibi şifon gömleğim baya işime yaradı, severek giydim. Kumaşı çok hafif yumuşacık ve dökümlü şifon, içinde çok rahat hissettim.
Gömleğimin kalıbı İrem hanımın etkinliğinde diktiğim burada ve buradaki gömleğimle aynı
Gömleğimin kolevi ve yaka kenarına dikişleri kapatmak için inci biye geçirdim. Elde diktim. Şifon dikmek, benim makinemle kalın tok kumaşlara göre  biraz daha zor ,o yüzden böyle kenar dikişlerini gizlemek için bazen hilelere başvurmak zorunda kalıyorum ama yine de fena olmadı galiba. 



Gömleğin etek ucunu ise zigzag çekip incecik kıvırıp diktim, kumaşın atan kısımlarını çakmak ateşiyle yakarak temizledim.
 İşte böyle hepinize sevgiler yolluyorum.  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...