28 Mayıs 2014 Çarşamba

KARDEŞ BLOG 'MAGBELİN BLOĞU' SEVGİLİ ÖZLEM

Merhabalar!
 Sevgili Nebihan Akça'nın ,"kardeş blog" etkinliğinde  Özlem'le eşleştim. Bu etkinlikte  hem kardeş bloğumuzu tanıyacak hem de O'nu tanıtacağız  böylelikle kaynaşacağız. Eminim çok güzel şeyler ortaya çıkacak. :)
Şimdi sevgili Özlem' i tanıyanım ne dersiniz ?  :)

http://magbelblog.blogspot.com.tr/    ( özlem)




Kısaca kendimden bahsetmek istiyorum;

Ben 12 yıl sonra doğmuşum. Annemin deyimiyle "araya araya" buldukları ilk çocuğum. Bir de erkek kardeşim var.  kardeşim ve ben annemle babamın yanında kedi köpek, tek kaldığımızda can ciğer kuzu sarmasıyız:) Üniversiteyi 2. yılımda kazandım. O zamanlar bir Fiziktir tutturmuşum. Kazanınca da okumak zorunda kaldım. Okulu bitirdikten sonra fizikle alakalı bir iş yapmak istemedim ve büyük bir şansla özel bir şirkette müşteri temsilcisi olarak işe başladım. 3 yıldır aralıksız  çalışıyorum...

Kıyafetlere, sinemaya, tablolara, ayakkabılara ve çantalara karşı koyamıyorum :) 
Terazi burcuyum hatta yükselenim de terazi! Sanata ve güzel olan her şeye ilgi ve alakamın buradan geldiğini düşünüyorum:))


Bloguma gelince;

Buket Uzuner 'in (yazar) bir kitabı var; Kumral ada mavi tuna. Tuna Ada'ya aşıktır. Ada da Tuna'nın abisine... Ada Tuna' yı kardeş gibi sever.  Tuna'ya "mabel" der. Mabel aslında neneli çikolatalı bir sakızın markasıdır. Ben buna bir de "g" ekledim:) Blogumun adı buradan geliyor. Uzun zamandır nick olarak kullanıyordum. 
Aslında ilk açtığım " blog http://magbell.blogspot.com.tr/ " Çektiğim fotoğraflardan oluşuyor. Acemi fotoğrafçıyım:) Hala devam ediyorum. İlk başlarda çok ilgili olduğum fotoğrafçılık zamanla yerini modaya bırakmaya başladı. Sonrasında " http://hayalimoda.blogspot.com.tr/ " 'yi açtım. Bu blogu moda, tasarımcı,ayakkabı,çanta,... üzerine. Pek içime sinmedi ama çok emek verdiğim için zamanla ilgileniyorum. Filmkolik olduğumdan "ben neden izlediğim filmlerle ilgili bir blog açmıyorum ki???" dedim ve sinema üzerine "http://sinemayorumlarim.blogspot.com.tr/ " bu blogu açtım. Bu kadar deneyim kazandıktan ve dikişe kaymaya başladıktan sonra da (en sonunda:D) ilk adı "secbegenyap.blogspot.com " sonrada " http://magbelblog.blogspot.com.tr/ " olan blogumu açtım. Çok severek her türlü hobi üzerine yayın yapabildiğim aynı benim gibi bir blog oldu:)) Bu yıl kpps ve başlayıp bin pişman olduğum bankacılık ve sigortacılık (açık öğretim) sınavları nedeni ile dikişe kısa bir ara verdim. Ama eylülde kaldığım yerden aynı hızla devam edeceğim :) o zaman kadar diğer ilgilendiğim şeylere yer vermekteyim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...