2 Mayıs 2014 Cuma

Anvelop bluz - Wrap blouse

Merhabalar... :)  

Mayıs Burda'sı kapak modelini diktim. Ne zamandır  aldığım kumaşım, böyle bir kalıp bekliyordu .  Dergiyi görür görmez hemen aldım. Kalıp çok güzel tam bedene göre oturuyor. ancak gömleğin arkada
birleşen kulpları çok uzun olduğu için bel ölçüme göre kısalttım.
Bu hafta olan tatiller sayesinde zamanım bol olduğu için bu gömleği dikmeye zaman bulabildim.  Bu gün de hemen giydim . Bütün arkadaşlarım çok beğendiler tepkiler süperdi. İşte bu paha biçilemez.  :) Okul dönüşü de kızımla fotoğrafladık. 









 Kumaş dökümlü ince krep gibi tam gömleklik bir kumaştı. Yapım aşamalarını fotoğraflamamışım. Bazen dikiş dikerken kendimi kaybediyorum, yapım aşamalarını fotoğraflamayı unutuyorum.  :)

Arka orta dikiş varya, işte o dikişi ben iptal ettim kumaşım verdiği için arka beden kalıbını kumaş katında çalıştım. Zaten kumaş yetiyorsa o dikişe hiç gerek yok. denemek isteyenler olursa belki faydası olur.:)




Eveet işte böyle. Hepinize kucak dolusu sevgiler... :)  Hoşça ve mutlu kalın.  :)

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, güle güle giyin... Modelle aynı kumaşı bulup uygulamak ne kadar güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , Yorumlamakta geciktiğim için üzgünüm. sevgiler Berrin. :)

      Sil
  2. Çizgili kumaşlarla böyle işlere bayılıyorum.Çizgi yönleri ile muhteşem görünüyor , ellerine sağlık İlknur cum , Mayıs 2 bugün ve sen çok hızlısın :) , selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten senin daha önce diktigin çizgili buzdan sonra algım açıldı resmen. :)
      hızlı olmaya gelince gerçekten hızlı miyim neyim. ? Bi ise başlay.ınca sonucu biran önce görebilmek için bazen kendimi yorduğumu düşünmüyor değilim. Sonuçta değiyor ama.1 mayis da tatildi ya biraz da ondan. :) çabuk bitti.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...