29 Ekim 2013 Salı

Salaş Hırka

Merhabalar Tarzı Zeynep te görüp çok beğndiğim bu hırkayı  dikeli  yaklaşık birbuçuk ay zaman oldu ancak fotoğraflayıp yayınlamak bu güne kısmetmiş. Kumaşı çelik örgü lakos penye. Zeynep Hanım çok güzel anlatmış kalıpsız diktiğim ilk kumaştı, yine de fena olmadı en azından arkadaşlar benim diktiğime inanamadılar . kenarlarına biye alıp onu geçirdim çok iyi olmadı belki söküp başka bir çare düşünebilirim. Yapılış  aşamalarına buradan bakabilirsiniz. kendisine tekrardan çok teşekkür ediyorum.  Sevgiyle kalın.  :)













5 yorum:

  1. Slm meslektasim.. oncelikle blogunuz hayirli olsun diyorum. Hirka cok guzel olmus gulerek kullanin. Zeynep hanimdan ben de bir cok sey ogrendim dogrusu. Ona da ayrica tesekkurler buradan.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Mehtap! sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim efendim paylaşılanların faydalı olması beni ziyadesiylen mutlu eder:)
    Keyifle giyinin çok güzel olmuş ben aynı hırkadan diktim bir tane daha ama görselini alamadan kargoya vermiştim, üst yaka kısmını biraz farklı yaptım bu kez 8 cm düz kumaşı ikiye katlayıp biye geçirir gibi geçirdim ön kısmı da ikiye katlayıp diktim bu şekilde de yapabilirsiniz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hımm birde etek ucunu ben sivri yapmıştım siz düz yaparak farklı bir hava vermişsiniz bu haliylede çok şık olmuş..
    Mehtap,sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Evet kenar kısımları beni gerçekten yordu. Önce tığla kenarından işledim . Hoşuma gitmedi biye alıp diktim, ancak o da pek hoşuma gitmedi doğrusu. Bakalım bir tane daha dikersem onu da katlayıp dikeyim. Aslında etek ucu sivri ama ben önü kapalı kullandığım için biraz yukarıdan broş takıyorum. önü açıkken ucu sivri duruyor ancak kumaş çok dökümlü olmadığından öyle hoş görünmedi gözüme , ben de böyle kullanıyorum . tekrar teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...